štvrtok 13. februára 2014

in bloom

Vonku to už pekne ožíva a tak začínajú rozkvitať aj moje šaty. Keď som objavila tieto z H&M, hneď mi pripomenuli tie od Dolce&Gabbana. Majú prekrásny strih aj potlač, sú pružné teda pohodlné a vzadu majú rafinovaný výstrih na chrbte- na ten je však vonku ešte stále dosť chladno ;). 
Kvetinové čelenky do vlasov ma hádam nikdy neomrzia, zvlášť túto mám moc rada, lebo bola prvá, ktorú som si vyrobila ešte pred dvoma rokmi. Tento rozkvitnutý outfit je mojím prvým poslom jari a je presne taký ako mám jar najradšej- rozkvitnutý, voňavý a pestrý. :)

PS: Dnes nám pod oknom rozkvitli snežienky, teším sa na jarné prázdniny, na miske mám prvé jahody, na okne narcisy a dnešné slnko bolo fest pozitívne...time to open our minds :)


a ešte toľko obdivované šatôčky od Dolce&Gabbana ;)

floral dress // H&M
jacket // River Island
boots // e-bay
sequin bag // e-bay
headband // DIY

1 komentár: