sobota 2. novembra 2013

sneaker lover

Každá holka má vo svojom šatníku niečo, čoho nikdy nebude mať dosť. Kabelky, topánky, šperky...No a kto pozná mňa vie že mojou slabosťou sú sneakers. Mám okolo 20 párov čo síce nie až tak veľa, ale viem že niekomu stačí jeden pár, ktorý nosí až až kým sa nerozpadne. Samozrejme mám aj balerínky a podpätky, ale sneakers nosím v podstate celoročne, ku všetkému a takmer všade. Keby vyrábali krajkové Air Maxky mala by som ich pravdepodobne aj na mojej svadbe :D V mojej skromnej zbierke mám prevažne Nike, Adidas, Vans a zopár párov od Reebok. O tej však inokedy.
 Je zopár kúskov, ktoré by som rada doplnila a zostavila som takú moju Top11, ktorá mi nedá spať :)
 /11 je čudné číslo, ale presne toľko mi ich chýba k absolútnej spokojnosti :D /

                                                                 Začínam od jedenástky:

11#  Air Jordan I Phat GS- ružovo čierne retro klasické Jordany, majú pôvodný tvar od r. 1985 a sú podľa mňa zo všetkých modelov najviac klasické a nadčasové

10#  New Balance- zatiaľ žiadne nemám ,ale vraj sú veľmi pohodlné a páči sa mi ch design. Určite si aspoň jedny chcem zaobstarať. Pri týchto botách je najväčší problém vybrať si colorway- lebo všetky vyzerajú fantasticky. 

9# Vans plimoles- Vansky sú klasika a zopár ich mám, ale ak si nejaké najbližšie kúpim tak tieto rubínovo červené. Podľa mňa vyzerajú zo všetkých "pláteniek" najlepšie a hodia sa ku všetkému.



8# Nike Liberty- nádherné vintage kvetinové plátno je na všetkých základných modeloch Nike


7# Isabel Marant wedge- kto ich má vie že na nohe vyzerajú sexy, sú čisto ženskou záležitosťou a sú neskutočne pohodlné. Mám ich čiernu "Beyonce" verziu, ale moc sa mi páči aj táto "dolly" verzia :)
6# Jordan Flight- majú krásny tvar, predĺžený jazyk, záliepku, bublinku a vyzerajú ako trochu ako transformer od Matella :D Páči sa mi ich biela, alebo čierna verzia...baúúúúú

5# Nike Air Force 1- legendy, z ktorých mám tri páry, ale chýba mi ich ich vysoká verzia. Ak by som si mala vybrať, vybrala by som si klasické, čistučké, voňavučké, snehovo-biele. Tieto boty sa podľa mňa dajú nosiť aj v zime vďaka vyššej podrážke.


4# Jordan IV /1989/- opäť J's a opäť vyzerajú ako boty pre robota, ale brutálne sa mi páčia. Obzvlášť zbožňujem toto červeno-čierne prevedenie, ktoré podľa mňa super vyzerá s bledo-modrými skinny jeans.



3# Nike Free Run- nedávno som začala behať a kúpila som si bežecký model z kolekcie Free Run. Od vtedy týmto botám verím a viem že nič pohodlnejšie na nohách mať už asi nebudem. Viem však, čo by bola dokonalá harmónia s pohodlím a aj výzorom...Tieto lososové krásky...mňam ♥


2# Nike Air Max 1- jeden pár mám, ale jeden ne-sta-čí. Kto ich raz obul, vie o čom točím. Papuče sú oproti tomuto komfortu železné závažia na nohy. A nevidela som farebnú verziu, ktorá by na nich vyzerala zle. Ak by ste si mali vybrať len jedny boty- berte tieto !!!


1# Jordan III /1988/- momentálne po nich skrátka túžim najviac. Páči sa mi ich tvar, variabilita a že vyzerajú super na nohe. Páči sa mi ich čierna verzia, aj keď ako holka by som uprednostnila určite biele :) ♥



Určite by som ešte rada mala niečo od Scotta, Basquiatovské Reeboky, Adidasky od Fafi, ale to by bolo asi na Top50 a ja som celkom skromná :D

 Zaujímalo by ma, ktorý je váš obľúbený model? A na záver ešte posolstvo tohto príspevku...:)



1 komentár:

  1. toť na tyto nedám dopustiť (Roxy Sneaky Evo) :D http://www.swis-shop.sk/galeria/3_77908/topanky-roxy-sneaky-evo-raw-siena-original.jpg

    OdpovedaťOdstrániť