piatok 22. novembra 2013

oversized coat

Dnes som zachytila súťaž v rádiu vraj čo by sme chceli mať oblečené, keby neexistovali žiadne klišé a predsudky ohľadne módy a všetci by mohli nosiť čo naozaj chcú...Ja by som v tomto ročnom období chodila najradšej omotaná aspoň v troch hrejivých dekách na spôsob kukly...vyzeralo by to ale asi fakt "wierd", ale našla som sofistikovanejšiu verziu- zaľúbila som sa do týchto oversized kabátikov, ktoré mi tú moju "dekovú variáciu" pripomínajú. Páči sa mi ich voľná pánska silueta, jednoduchosť strihov, čistota línií, varibilita pri nosení, vlnené materiály a vyzerajú maximálne komfortne. Doplnila by som ich teniskami a šiltovkou :) To by bolo pohodlíčko a teplúčko vyhrnúť si obrovský límec do tváre a uprostred daždivého a chladného počasia sa do neho na ulici skryť :)


...úplne mega sú ťažké tvídové materiály v kombinácií s čiernym zamatom, kožušinou, farebnou podšívkou, alebo kožou...















...aj keď ja som sa totálne nadchla takouto šedou verziou, našla som aj zopár skvostov vo farbe :)







... no a totálne breathtakin' vyzerá Mira Duma v tomto tmavozelenom skvoste :)


...myslím že je načase preskúmať dedov šatník ;)








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára