utorok 12. novembra 2013

keep it warm

Aj keď teplé babie leto nám prestriedala už poriadna kosa a oblačná ťažoba ako v nezávislom škandinávskom filme, dnes bolo ešte výnimočne krásne. Svoj bike som už chcela "zazimovať", ale dnes som si na ňom ešte pokrúžila po okolí len tak v svetríku a plátenkách.../Na pošte som dokonca videla pani v neónovom tielku ale to bola asi len halucinácia :P/ Obliekam sa predvídavo- to znamená že pod úpletovú sukňu si dám teplé pančuchy a k svetríku zimný šál, do ktorého sa dá v prípade náhleho ochladenia zabaliť. No a v kabelke si nosím čiapku, dáždnik a slnečné okuliare :D
 Tento nádherný ručne pletený šálik je môj najnovší úlovok zo second-handu za 0,80€! Presne po takomto som dlho túžila, dokonca vlnu naň mám kúpenú už zopár rokov. Plán bol uštrikovať si ho pri vianočných rozprávkach a punči. 
No nevadí- plán mením na čapicu... :)))









svetrík // Atmosphere
plysovaná úpletová maxi sukňa  // Gate
smotanový šál // second-hand
shades // Lanvin
earrings // Polyvore
kožené tenisky // kúpiš tu





1 komentár: