sobota 23. novembra 2013

DIY sheepcounters

Už od detstva veľmi rada šijem. Vždy to bol pre mňa super relax, ale najmä sloboda tvoriť a absolútna nezávislosť na tom čo ponúkajú naše obchody. Priznám sa, že som mala obdobie kedy som to zo šitím tak trochu preháňala a nosila som fakt čudesné kreácie z ešte čudesnejších materiálov...:D No postupom času sa snažím pri šití viac premýšľať čo robím, premyslím si vopred techniku a tiež sa snažím, aby moje výtvory boli ušité kvalitne. Najradšej šijem samozrejme šaty a sukne :). Rada tiež šijem malé darčeky pre priateľov, ktoré im dávam pri rôznych príležitostiach, alebo len tak z lásky :) Aby mali pocit jedinečnosti, často im tieto malé darčeky dopĺňam o ich iniciály či výšivky. 
V poslednej dobe mali veľký úspech moje klapky na spanie, ktoré som si nazvala sheepcounters- alebo počítače ovečiek. Mala som ich aj v ponuke na sashe, kde sa pomerne rýchlo vypredali. 
Keďže som ich v tomto predvianočnom období opäť niekoľko vyrábala na objednávku, spravila som aj nejaké naviac pre vás. Ak ste teda ešte nevybrali darček pre vašich blízkych, skúste im vybrať nejaký z mojej malej handmade galérie   :)








Pre kompletnú ponuku klikni sem :)

Sleep tight...:)

1 komentár: