piatok 1. novembra 2013

cheap and chic

Počula som názor, že míňam asi dosť peňazí na oblečenie. Musela som sa zasmiať, bo som práve typ, ktorý neznáša veľa utrácať za oblečenie, pretože sú aj zmysluplnejšie veci ako minúť cash. V dnešnej dobe internetu to až taký problém nie je. Milujem vintage štýl a tak mám rada rôzne bazáry, second-handy a najnovšie napríklad portál votocvohoz.cz, kde sa dá oblečenie pohodlne vymeniť za vaše, ktoré už nevynosíte. Hejtery nehľadajte prosím za tým, že som lakomá, len mám na to skrátka niekoľko rozumných dôvodov:
1/ mám sociálne cítenie- veľa vecí som takýmto spôsobom darovala zadarmo
2/ recyklujem- okrem klasických komodít aj oblečenie / nevyhadzujem- prešívam, "votáčím", predávam.../
3/ do second-handu sa hanbí chodiť veľa ľudí a tak ten Dior, Prada či Miu Miu kúsky čakali len na mňa- chce to však trpezlivosť a kopec času nájsť ich v tej hromade károvaných vygajdaných pánskych košiel - ale verte mi- často tam niekde sú !!!  ;)
4/ môžem si takýmto spôsobom kúpiť za pár korún oblečenie v podstate aj každý deň /ale zas až taký blázon nie som/ :)
5/ veľa oblečenia si vyrábam sama zo zvyšných kúskov látok
6/ z takto nadobudnutého oblečenia mám dobrý pocit, že je originálne, často nezohnateľné a keď sa mi prestane páči, nemusí mi trčať v skrini a zavadzať len preto že stálo veľa peňazí :P
/pozn. tieto dôvody znejú docela hipstersky ale nie som hipster, nepijem zo zaváraninového pohára a neznášam fúzy /

                 Zostavila som si komplet outfit, ktorý som si vymenila za svoje oblečenie, ktoré už nenosím na
                                                           http://www.votocvohoz.cz/ ;) 
Možno vás inšpirujem a namiesto nedeľného strácania času v nákupnom centre si vyjdete radšej do prírody- je tam teraz krásne  :)








oversize hoody/ vintage tee/ skinny jeans // votocvohoz
shades // Lanvin
lion earrings and chain set // Polyvore
sneakers // Nike Vandal
grey beannie // e-Bay


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára