nedeľa 24. novembra 2013

killer heels

Som síce teniskový typ- a to teda ortodoxný, ale vysoké podpätky sa mi páčia. Hlavne na poličke v šatníku dodajú tejto malej miestnosti sexy feeling. :)
 Keďže som mala nedávno svadbu, zopár kúskov mi na túto poličku pribudlo. No a nedávno som natrafila v second-hande na tieto dva krásne kúsky, vďaka ktorým sa asi túto sezónu vyberiem aj na ples :D Nielen že náhodne mali maju veľkosť, ale oboje mali ešte vysačku a voňali ako "brand new". Keď pani predavačka videla že si ich akosi dlho obzerám /váhala som či ich niekedy obujem a či ich vôbec ustojím /, ma okamžite uistila, že každý pár stojí 1,50€ !!! :D

 Takže tu sú moje nové nadčasové kúsky:

1. čierne saténové klasické "peep toe" lodičky Next zdobené kryštálikmi Swarovski





2. parížsky modré saténové lodičky s tanečným podpätkom a trblietavou mašličkou na päte Liberta / inak ešte nikdy som sa necítila v lodičkách tak pohodlne ako v týchto :) /




Niekto si za 3€ kúpi napríklad krabičku cigariet...ja som si kúpila dvoje nádherné lodičky. Každý máme skrátka svoje malé radosti.
I love this feeling... :)

2 komentáre:

  1. Jsou nádherné :-), tomu říkám kup :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďakujem Katka, nie sú moc extravagantné, teda si myslím že sú aj nadčasové...také sa zídu vždy :)

    OdpovedaťOdstrániť