utorok 22. októbra 2013

raňajky u Tiffanyho

Aj keď je táto jeseň plná farieb, je teraz mojou najobľúbenejšou farbou čierna. Toto obdobie ma určite skoro prejde, ale zatiaľ si ho užívam. Zostavila som "čierne kombo", ktoré teraz kombinujem najradšej. Miško mi kúpil čierny vlnený jazdecký klobúčik, čo je teraz asi to najelegantnejšie čo v šatníku mám, no najlepšie aj tak vyzerá s vysokými keckami a koženou bundou :)

  Pripomenul mi, ako by asi vyzerala súčasná Audrey /aj keď perly by si mala určite nechať :) /.




1. čierny vlnený klobúčik Gate

2. čierna multifunkčná klasická kabelka e-bay

3. hodvábna oversize spona Sonia Rykiel

4. kožené kotníkové tenisky Topánkovo

5. lesky na pery v náramku Dior

6. slnečné oversize okuliare Lanvin /moje absolútne "the best of" už tretiu sezónu/

7. parfém Daisy by Marc Jacobs / milujem ho nielen preto že sa tak volá náš pes :D /

8. lak na nechty s trblietkami Essence 

"Darček do desiatich dolárov prijmem. Aj keď neviem čo za desať dolárov u Tiffanyho nájdeme..."
Holly Golightlyová

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára