štvrtok 17. októbra 2013

jesenné musthaves

Je zopár vecí, ktoré by som privítala v jesenom šatníku a zostavila som si dokonalý outfit, ktorý by vyzeral asi takto:

1. vlnený kabátik s koženými rukávmi...


2. mikina Homies- pre niekoho prežitok, ale mne sa páči stále...


3. skinny nohavice kominované s kožou, ktorých dĺžka vyzerá ako keby ste ich nosili ešte na základke...
/ napr. Derek Lam, YSL , Givenchy... /


4. rozkošný klenot na krk, najlepší je taký čo vyzerá ako keby ste ho kúpili v Dráčiku :)

                                          
 5. boty po ktorých túžim už tretiu sezónu.../ keby som ich mala tak by som ich nosila asi aj k pyžamu.../
/ Nike Jordan 3 /

6. 5 panelová legendárna Supreme čapica.../ jedna mi konečne včera dorazila- yupíííí :) /
7. no a na záver vynechám prstene /okrem obrúčky 'course ;) / a náušnice, ale k tomuto outfitu skrátka nemôžu chýbať poriadne hodinky...najlepšie tieto keramické od Chanelu...slintám už pár rôčkov a asi ešte aj dlho budem...méééén :)


I should stop dreaming...or maybe not....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára