štvrtok 10. októbra 2013

bratova čiapka

Dlho som zháňala klasickú dvojvrstvovú zimnú čiapku, no a nakoniec som našla v šuflíku na dne túto bratovu, ktorú mi bolo vždy ľúto vyhodiť, lebo bola mega teplá a skoro vôbec nenosená. Tuším ju mal pár krát na sánkovačke s kamošmi ešte hádam za prvej svetovej....
No a po rokoch mi srdce poskočilo keď som tento skvost vyhrabala :D Páči sa mi kombinácia modrej rifloviny a červenej tak tento duet z nedávno kúpenými šatami zo sekáča / pôvodne oversize košeľa. ktorú som si prešila na šaty :D / bol jasný...:)
Už teraz viem, že táto karkulkovská červená čapica bude túto zimu môj musthave a bude mi pripomínať môjho milovaného brašula, ktorý mi moc chýba.../ a možno si teraz na ňu v chladnom Dubline po dlhej dobe spomenie :P/







denim dress // New Look
beanie // Thinsulate
waist belt // Armani Jeans
pants // F&F
wedge sneakers // Topánkovo



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára