sobota 5. októbra 2013

dress dilema

Šaty nosím najradšej. Hodia sa na každú príležitosť, sú pohodlné a vždy maximálne ženské a sexy. Najradšej mám také čo si sama ušijem, ale často neodolám a nejaké si kúpim. Kupujem si ich väčšinou na zahraničných e-shopoch, alebo zájdem do sekáča- tam sú vždy mega vintage skvosty... :)
Najkrajšie šaty sú podľa mňa od Valentina a Murada. Aj moje svadobné boli šité podľa modelu od Valentina :)
Mám aj celkom slušnú zbierku šiat z limitovaných edícií, vintage modelov a ručne šitých- väčšinou mnou :)
Na Romwe majú teraz neskutočný výber už aj jesenných skvostov a rozhodujem sa, ktoré z týchto si stiahnem do svojho šatníka...

1. tieto pre neskutočnú krajku
2. rozkošné s obláčikmi a úžasným strihom

3. vtipné s Bartom

4. vintage zo srnkami

5. ako od D&G

6. s golierikom pod ktorý by som si viazala mašličku- ako Mária Antoinneta :)


7. s koženými rukávmi- ktoré chcem aj na jesennom kabáte, to je teraz skrátka musthave č.1

8.  už dlhšie rozmýšľam nad šachovnicou a táto je ako od Vuittona ;)


9. no a pletené ako pre bábiku :)

Takže toto je finálová deviatka, pre ktoré sa rozhodnem uvidíte soon ;) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára