piatok 18. októbra 2013

fashion killa

Mikina z Aloha From Deer skrátka bude moja aj keby som sa mala na hlavu postaviť :) Poliaci "zrobili" neskutočný brand zameraný na grafické potlače, jednoduché unisex mikinky a iné fajnoty...Neviem aký je kurz na zloté, ale ich shop je momentálne u mňa prudko oklikaný :)
Keďže máme piatok, zostavila som ideálny outfit na barové potulky mestom a dúfam, že sa mi ho podarí dostať aj do reality :)

1. mikina s potlačou Aloha From Deer
2. čierno-čierne skinny jeans zo skrátenou dĺžku Burton


3. neskutočné biele Nike Air Force

4. zlaté hodinky Fossil


5. šedá pletená čiapka Nike ACG

6. chunky reťaz s pištolou Goldchaingang


... a ešte piatkový podmaz http://www.youtube.com/watch?v=F6VfsJ7LAlE a have fun...:)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára