štvrtok 24. októbra 2013

dance with me

Ráno sa mi vstávalo veľmi ťažko. Vonku to vyzeralo na dážď a to čo sa včera zdalo ako "easy running" dnes už tak easy nie je. Bolia ma nohy a dúfam, že to rozchodím. Po ceste na pracovné stretnutie som zmokla. Počas neho som neodolala karamelovému veterníku takže včerajší beh sa anuloval. Cestou späť som opäť zmokla. Pred bytom nám kladú novú podlahu takže si užívam prach, hluk a nadávky pracovníkov. 

Ale...
...pred chvíľou mi pani poštárka priniesla túto nádhernú tylovú sukničku takže sa moja pochmúrna nálada prudko zmenila. Pustila som si Nouvelle Vague- nech si užijú aj robotníci a keď sa už nedá obliecť momentálne von, vytešujem sa z nej aspoň doma. :)

Have a nice rainy day...:)






vrstvená tylová skirt // SheInside
lodičky // Mellisa
svetrík // H&M
hnedý opasok // Moschino vintage
handmade srdiečková brošnička // Ololo 


1 komentár: