pondelok 8. septembra 2014

walking diary

Došla mi v mobile kapacita priestoru na ukladanie fotiek a tak som sa rozhodla premazať si históriu...No a zistila som že mám asi úchylku na nohy, lebo takýchto fotiek tam bolo naozaj veľa...Ale na moju obranu- tak trochu tuším, že touto mániou netrpím sama :D. Väčšinou takéto fotky skrátka vznikajú z nudy, keď na niekoho alebo niekde dlhšie čakám, alebo pri venčení psa... :)
Tiež je to ako taký denníček, lebo s každou fotkou si viem presne spomenúť na atmosféru, pri ktorej fotka vznikla...
 
A väčšinou som mala namierené niekam kam som sa veľmi tešila, alebo som bola s niekým koho veľmi ľúbim... :)
 
PS: Ospravedlňujem sa za kvalitu fotiek- môj telefón má už pomaly archaickú hodnotu...Ale práve mi končí paušál takže už pracujem na výbere niečoho, čo keď vytiahnem nerozosmeje všetky súčasné IT deti...:P
 
... z našou sučkou Daisy čakáme na kľúče...
 
... na návštevu rodičov s klasickou plátenkou s koláčmi :) / a ktorú mi mama na oplátku ako vždy napakuje keď pôjdem od nich :) /
 
...kvietky na teniskách v 3D podobe
 
...po ceste do gymu- typická fotka tohto leta :P
 
...na chleba a maslo...
 
...tu mi bolo fest dobre... totál rozhasená v FM stane na Pohode
 
...cesta do práce
 
...prvý prázdninový deň
 
...s babami na utajenom VIP kúpalisku
 
...cestou na gynekológiu / musím sa skrátka rozptylovať a mala som nové sandále :P /
 
...s Daisy čakáme na nanuk
 
...sedmokráskový koberec
 
... najhoršie sa obúvajúce tenisky :P
 
...predávam svoj milovaný beach cruiser- že počkaj ešte si spravím poslednú fotku na pamiatku :D
 
...ano ano zase kvetinkyyyyy...mamine som natrhala
 
...fresh and clean pri mori s láskou
 
...inčučuna čo sa nevládze ani vyzuť po náročnom dni
 
...moje nové H&M sneakers- milujem teraz asi najviac v kombinácií s pánskou oversize košeľou ;)
 
...po ceste na kávu ešte treba vyniesť odpadky...
 
...ten, s ktorým po boku sa mi kráča najlepšie :)
 
 

5 komentárov:

  1. Jejda, tak tomu se opravdu říká úchylka na nohy :D
    moc se mi libi fotka od moře a taky třetí fotka - tenisky s kytičkama :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fantastický nápad na fotenie, Daisy je chutná :) Nominovala som ťa u mňa na Liebster Award Tag, viac info tu http://vivienmihalish.blogspot.sk/2014/09/aka-je-moja-oblubena-fiktivna-postava.html :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. som rada babulky že sa vám môj denníček páči :D a milá Vivien tebe veľká vďaka za nomináciu, samozrejme, že ju rada prijímam a splním asap ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jejko :D Kolekciu nôh mám aj ja :D :)) A posledná - šaty - láska najväčších rozmerov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru tie mám aj ja moc rada, lebo som si ich silno vytúžila :) sú z Mexika a bol to dávny darček od mojeho milého k narodkám :)

      Odstrániť