štvrtok 25. septembra 2014

FALL in love

Už ste si boli vyskúšať kabáty z jesennej kolekcie F&F?
 Ja som si na ne vyhradila špeciálne čas, lebo fakt stojí za to si ich vyskúšať všetky!!! Zamilovala som sa do červeného karkulkovského kabátiku s "čamari", do svetríku so šperkovými aplikáciami, širokých vlnených šálov a chelsea kotníkoviek. Tým som nakoniec neodolala, lebo mali zrovna akciu -20% na všetok tovar. Vyšli ma teda z pôvodných 29€ len na 23,20€. Dnes som si ich prvý krát obula do práce a obehala v nich celé mesto a už viem že sú to naj /zo superstárkami / čo budem túto jeseň nosiť.
 
Zostavila som teda outfit z toho NAJ čo som tam objavila a v čom by som sa cítila pohodlne. Zľava 20% platí na všetko oblečenie, doplnky a obuv do nedele 28.09. takže určite tam bežte a pochváľte sa čomu ste neodolali vy. :)
 
PS: ...yop a môj muž miluje aj ich reklamu ;)

 

    - pletený béžový svetrík zo štrasovými aplikáciami
 
 - skinny black jeans sú mojim favoritom ako základ každého outfitu / a majú aj super legíny ;) /
- síce sa mi páčila červená verzia tohto kabátiku, ale červený už mám takže tento šedivec by ho krásne prestriedal :)
 
- plstený čierny klobúk spraví z každej ženy femme fatale ;)
 
 - táto skvostná kabelôčka mi pripomnula Sicily bag od D&G- takže láska na prvý pohľad
- dvojset spodného prádla, vybrala som ideálnu dvojku do práce aj na večer ;)
 
 - no a nakoniec moje chelsea čižmičky , cena bola síce vyššia ako v katalógu, ale sú fakt teplučké a pohodlné ;)
 
 
 
...okrem týchto mojich favoritov dávam do pozornosti aj karamelové brogues, kárované šály a
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára