nedeľa 14. septembra 2014

liebster award tag

Ďakujem vivien mihalish za nomináciu do reťazovky Liebster Award Tag. Je super dať príležitosť blogerkám odprezentovať sa a upozorniť aj na menej sledované blogy :).
Naviac v týchto upršaných dňoch som sa aspoň dobre zabavila ;)
 
11 faktov o mne:
 
1.       Na základnej škole som mala akné a strojček na zuby :P
2.       Nečítam knihy s vymyslenými príbehmi, ale zbožňujem autobiografie a knihy o umení
3.       Stále si hľadám svoj „dream job“
4.        Rada kreslím s čiernou fixou
5.       Prechádzam obdobiami ako Picasso- mala som ružové obdobie, krajkové obdobie, levanduľové obdobie a momentálne sa nachádzam v folklórnom / to platí pre jedlo, módu, interiér nášho bytíku... :D /
6.       Milujem psi a neznášam mačky /prenášajú choroby, škrábu, majú vypleštené oči a smrdia/
7.       Chcela by som mať vlasy ako Bardotka
8.       Neznášam animáky a nekonečné ságy o Harry Potterovi
9.       Mám zbierku asi 20tich párov tenisiek
10.   Viem naspamäť repliky z Tarantinoviek
11.    Nemám rada keď mi niekto „zobe“ jedlo z taniera
 
 
 
 
 

11 otázok, ktoré mi položila Vivien:
 
1. Aký posledný počin, ktorý mal zväčšiť mieru dobra vo svete si vykonala?
Moje povolanie je učiteľka a tak každý deň vysvetľujem deťom aké je potrebné  rešpektovať druhých ľudí, byť ematický a vážiť si jedlo a domov.
 
2.Kde najradšej nakupuješ oblečenie a prečo?
Asi žiadne prekvapko, ale najčastejšie nakupujem v second-handoch / túto alternatívu  často propagujem aj  na mojom blogu/ na internete, alebo si ho skrátka ušijem. Nákupné centrá mám trochu od ruky, ale keď sa do nejakého občas dostanem mierim do H&M a C&A
 
3. S ktorou zosnulou celebritou by si sa rada stretla? Čo by si mu/jej povedala?
V tomto mám jasno- aj keď by som sa asi veľmi bála s niekým takým stretnúť :P – ale rada by som povedala Amy Winehouse ako zbožňujem jej album Frank, obdivujem jej účes a spýtala by som sa jej ako si tak precízne dokázala vždy namaľovať tie dramatické očné linky- ja vždy vyzerám ako panda :P /btw. dnes má Amy narodky tak by som jej popriala nech je šťastná tam kde je :) / 
 
4. Akú najekologickejšiu vec robíš?
Na škole vediem eko-krúžok /s deckami čistíme prírodu a okolie, vyrábame vtáčie búdky a tiež rôzne drobnosti z odpadových materiálov.../, recyklujem staré oblečenie, jazdím na bicykli...
 
5. Ktorý kúsok z módneho sveta by si zniesla pod čiernu zem?
Háčkované čižmičky, farebné silónky, umelé nechty, crocsy, legíny s potlačou, plastové kruhové naušnice, tú nechutnú gumičku do vlasov čo má okolo nej omotané umelé vlasy...
 
6. Ktorú slovenskú celebritu najviac neznášaš?
Neviem či niekto taký je, lebo telku moc nesledujem,  ale povedzme že mi vadí Mázikovej hlas a Judínyovej nevkus.
 
7. Aké slovo sa ti páči a prečo?
Mám rada slovo „psík“, lebo psi milujem a vždy keď toto slovo započujem zbystrím.  Evokuje  vo mne čistú lásku, absolútnu oddanosť  a úprimné city.
 
8.  Čo najčastejšie zadávaš do googlu?
Určite sashe . Mám tam veľa obľúbených predajcov a rada sledujem ich progres. Okrem toho tam mám tiež svoju galériu s mojim šatičkami, tričkami a inými dievčenskými rozkošnosťami.
 
9. Čo najabsurdnejšie si spravila zo zamilovanosti?
S mojím mužom sme pred svadbou spolu chodili 13 rokov. Už to je absurdné... :D
 
10. Vôňa čoho ťa najväčšmi fascinuje?
Vôňa mojej mami. Nehovorím o jej parféme ale o tom že všetko okolo nej a všetko čoho sa dotkne vonia stále tak mamičkovsky.
 
11. Akú zbytočnú vec si si naposledy kúpila?
Zbytočnosti sa snažím už eliminovať ale moc sa mi to nedarí. Kúpila som si plastové puzdro na banán :P
Tu sú pravidlá Liebster Award pre ďalšie nominované blogerky:
1. Poďakuj blogerovi, ktorý ťa nominoval
2. Napíš 11 faktov o sebe
3. Odpovedz na 11 otázok, ktoré si dostal/a
4. Nominuj 6 blogerov, ktorí majú menej ako 200 odberateľov, aby odpovedali na tvoje otázky
Štafetu posúvam ďalej a vybrala som ďalšie babulky, ktorých blogy rada sledujem a špeciálne by som rada oslovila Merry, dúfam že si nájde čas na mojich pár otázok :)
 
Moje otázky pre Merry sú:
1. Ako si začala blogovať?
2. Máš nejakého obľúbeného návrhára/ značku?
3. Aký je tvoj najobľúbenejší blog?
4. Ak nakupuješ v second-hande aký bol tvoj najväčší úlovok?
5. Kto ti najčastejšie fotí fotky na blog?
6. Máš nejakú hudobnú srdcovku?
7. Aký je tvoj dream-job?
8. Podporuješ tvorbu menej známych módnych designérov?
9. Ako vyzerá tvoj ideálne strávený večer?
10. 3 najlepšie filmy ever sú...
11. Aký bol tvoj najšťastnejší deň v živote?
 
 
 

3 komentáre:

  1. Neuveriteľne sa mi páči spracovanie tvojho tagu, otázky ti krásne sadli a musíš byť super učiteľka, páči sa mi tá myšlienka eko krúžku :-) Si veľmi zaujímavá a originálna bytosť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fúha, no nie vždy som len milá "pani učiteľka", ale snažím sa byť spravodlivá...tvoje otázky boli také "netuctové", páčili sa mi a myslím, že som sa cez ne dokázala bližšie predstaviť čitateľom :) ešte raz ďakujem zlatik :*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. plastové púzdro na banán :D oujé

    OdpovedaťOdstrániť