nedeľa 7. septembra 2014

vintage lovers

Cez leto som si založila novú kategóriu pod názvom Vintage Lovers v mojej gelérií na sashe.
 
Inšpirovala som sa zberateľkami vintage módy, ktoré pracujú pre komerčné reťazce ako napríklad Topshop. Ich úlohou je nakupovať oblečenie, ktoré pochádza z éry našich babičiek či prababičiek a následne ho prerobiť, alebo opraviť tak, aby sa trafilo do súčasnej retro módy.
A tak browsujem na e-bayi, obchádzam bazáre a second-handy a skúšam hľadať všetko čo reprezentuje ženu, ktorá miluje bohémsky štýl, retro módu, vintage kúsky a všetko čo je maximálne ženské...
Samozrejme vyberám len kúsky zhotovené z kvalitných materiálov. Tie doma následne opravím, upravím konfekčnú veľkosť, doplním napríklad o nejakú aplikáciu, alebo kompletne prešijem.
Musím povedať že prvé kúsky zmizli z galérie hneď po ich nahodení, preto sa teším, že je okolo mňa veľa takých Vintage Lovers ako som ja :)
Okrem toho má táto kategória aj ďalšie poslanie:
 
 

...be kind to the world and buy more vintage...

 Pripájam zopár ukážok a dúfam, že sa mi podarí galériu postupne zaplniť... :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Oblečenie Vintage Lovers nájdete pod kategóriu s rovnakým názvom tu .
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára