utorok 16. septembra 2014

beauty stuff 5.

Tak klasika...odskočila som si do DMky len po kokosový olej a mali tam nové sprchovacie gély...
To je moja mánia...Tie ich sú absolútne "addictive". Majú krásne vône, sú vždy aktuálne zamerané na ročné obdobie a páčia sa mi aj ich obaly. A keďže každý z nich stojí len 0,99€ vždy si kúpim naraz hneď niekoľko. Stihla som si ešte uchmatnúť posledný melónový- lebo spolu s modrým After Sun bol môj letný favorit :)
 
Nie sú to len lacnejšie produkty z DMky. V poslednej dobe skúšam aj iné ako overené značky. Vyberám si dokonca zámerne rady z obyčajných reťazcov ako Lidl či Kaufland. Skutočne sa mi stáva, že som často prekvapená že aj niektoré lacnejšie produkty sa už dávno vyrovnali tým drahším ba dokonca mi vyhovujú viac. jedna staršia pani- kozmetička mi poradila, že si mám vždy vyberať produkty, ktoré majú v zložení popísaných čo najmenej látok. Začala som čítať aj etikety. Porovnávala som si zloženie krému za 11,99€ a 1,99€ a na moje prekvapenie som nenašla rozdiel.
 
Čítam aj kozmetické diskusné fóra a viem že nie som sama kto má podobný názor.
Skúste dať aj vy šancu lacnejším kozmetickým radám a produktom. Nie sú síce v reklamách, ale ich dermatologické vlastnosti, alebo výška obsahu účinnej látky býva často vyššia.
 
 
Na produktoch Balea sa mi tiež veľmi páči, že sprchové gély často korešpondujú s telovým mliekom. Za 400 ml zaplatíte len 1,49€ ale kvalitou sú veľmi príjemné a ľahko sa rozotierajú. Keďže mám "kokosové obdobie" vybrala som si kokosové s bambuckým maslom a limitku z leta maliny s citrónovou trávou. Oboje fakt odporúčam aj ako krém na ruky :)
 
 
...Schaumu s mučenkou má rád aj môj Miško :)
 
 
 
...super vychytávka tohto leta "kokosák", jeho multivyužitie nájdete na nete, ale ja ho mám najradšej v recepte na raňajkový shake: 
2 zmrznuté banány
½ hrnčeka ovsených vločiek
1 hrnček mlieka (množstvo upravte podľa požadovanej hustoty)
2 lyžice arašidového masla 
2 lyžice rozpusteného kokosového oleja
štipka škorice
1 lyžička vanilky
Všetko spolu zmixujte. Neskutočná voňavá mňamka, ale aj veľmi sýta, takže na raňajky ideál ;)
 
Kokosák sa dá kúpiť v DM pri kozmetike Alnatura, ale často je vypredaný, takže za dobrú cenu ho majú aj tu. Majú aj malé praktické balenie, ktoré mám v kúpeľni- odporúčam po holení, ako balzam na pery, alebo na masáž- pri dotyku s pokožkou sa hneď roztápa a prenádherne vonia...:)
 
 
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára