štvrtok 1. augusta 2013

...o ozdobách na uši

Toto leto som si asi najviac obľúbila rôzne visiace náušnice...Je jedno akej sú farby a z čoho sú vyrobené, len nech sa riadne hompáľajú, trblietajú, bijú do očí a po prípade trošku gýču a vtipu sa k letu predsa hodí :) Stačí mi k nim obyčajné biele tričko a oni sa už postarajú aby až tak obyčajne nevyzeralo ;)


A keďže takéto skvosty nepatria do zásuvky, vyrobila som si aj "shabby chic" rámik z madeirou, ktorá má akurát dierky na ich vešanie :) Tak keď nezdobia moje uši zdobia mi aspoň šatník...


Niečo zo života hmyzu by Topshop...




...pre Barbie by Lanvin pre H&M


...v štýle Bollywood z Kik a H&M + kamienok z odkazom od frajera ;)



...bling bling nigga by Rocawear a Apple Bottoms



...a pre wannabe Fridu Kahlo od Gate 



...každý deň je zo mňa ináááá žena :DDDD






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára