streda 17. júla 2013

cotton fields

Minulý rok som na narodeniny od svojho frajera dostala vyšívané mexické šaty tzv. "puebla dress" a od vtedy tie šaty milujem. Keď ich mám oblečené tak na mňa síce malé deti ukazujú prstom že: "aha mama, tá tá teta je v kroji...", ale ja viem, že kroj vyzerá celkom inak. Kedže ma mama už ako malú naučila šiť, zostalo mi to doteraz a keď mám voľný čas, nie je väčší relax ako sadnúť si k stroju a vypočuť si nové albumy na ktoré inak nemám čas. Najradšej šijem šaty. Posledné šaty boli teda inšpirované tými mexickými, ale v takej "light" verzii. Mama mi zohnala pevnú snehobielu bavlnu z Indie a vytiahla som aj kúsky bavlnených krajok po babke. :)




cotton dress: Adjushka, môžete kúpiť tu
shoes: Mellissa
shades: Lanvin pre H&M

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára