utorok 20. augusta 2013

garden necklace - giveaway -

Myslím si že chlap by mal byť chlpatý, jemne zarastený a nevadia mi ani mozole na rukách lebo potom viem že je niečím zaujímavý /ten môj má mozole z gripov na bicykli :) /. Naopak žena by mala voňať, mať jemnú pokožku a dlhé vlasy. A páči sa mi keď svoju ženskosť zdôrazňuje napríklad nosením šiat, alebo šperkov. A kedysi to ani inak nebolo. A všetci vyzerali supersexy. Vyrobila som tri mega náhrdelníky posiate všetkým čo je ženské...krajky, mašličky, trblietky, ruže či karafiát. Sú malá oslava toho, že sme ženy a môžeme nosiť takéto krasotiny... :)

   ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥    !!! Pozor vyhlasujem svoju prvú giveaway !!!    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 


Ak chceš vyhrať jeden z handmade náhrdelníkov od adjushky, sprav len tieto 3 veci:

1/ staň sa fanúšikom môjho blogu Fairies and Cherries tu
1/ zdieľaj môj blog na FB
2/ napíš do komentu ktorý náhrdelník by si chcela v prípade výhry dostať a pripoj svoj e-mail

Keďže sa 24. augusta vydávam, pri tejto príležitosti 1.septembra vyberiem jednu z vás, ktorej ten jej "favourite one" venujem :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



vintage petals // kúpiš tu



spring petals // kúpiš tu



denim petals // kúpiš tu

So happy to be a woman...:)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára