streda 14. augusta 2013

I feel you

Najkrajšou ozdobou každého toaletného stolíka sú flakóny parfémov. Určite každá z nás si z detstva pamätá ten mamin. Mohol byť akýkoľvek smradľavý z dovolenky z Bulharska, nám sa páčil lebo bol mamin :). Nie nič viac sexy ako obláčik parfému dopadajúci na nahé telo. Vône si spájam aj s okamihmi zo života, ľuďmi či miestami kde som bola. A tak mi pomaly vzniká na stolíku celkom slušná zbierka :) Nemám nijakú skupinu obľúbených vôní, rada si vyberám podľa nálady a ročného obdobia- svieže, púdrové, kvetinové...


Moschino Couture - nosím ju len v zime, je veľmi ťažká, ale aj napriek tomu že ťažké vône nemám rada, táto je very special. Vždy keď si ju dám, viem že sa ma ňu bude niekto pýtať. Zaľúbila som sa do nej zo vzorky z talianského Vogue. Dlho som váhala, ale presvedčila ma jej intenzita a trvácnosť. Je veľmi zvláštna, nadčasová, teplá. Najviac sa páči chlapom. ;)

Miss Dior Chérie- tak toto bola láska na prvý dotyk. Prekrásny flakón a éterická vôňa. Aj keď v práci mi na ňu všetci frflú ja ju zbožňujem. Pripomína mi letné lúky u babky plné lesných jahôd. Aj keď sa volá Chérie- ja z nej cítim plno šťavnatých lesných jahôd. Stačí jej len kvapôčka, lebo je veľmi intenzívna. Najviac sa mi páči tesne po nanesení. Myslím že táto verzia sa už nevyrába, preto si ju šetrím a požívam len na výnimočné chvíle. :)


Burberry Body- je jeden z posledných prírastkov. Parfémy Burberry sú moje najobľúbenejšie /okrem Weekend :( / Majú nádherné flakóny, sú klasické, intenzívne a štýlové. Nie sú tuctové a na každom voňajú inak. Prvý krát ma v parfumérii zaujal kryštálový flakón. Pôsobí krásne, čisto, mohutne a luxusne. Vôňa je ako stvorená na teplé mesiace. Je púdrová, nevtieravá, jemná. Najlepšie vynikne nanesený priamo na nahé telo.


Marc Jacobs Daisy Fresh- neskutočný flakón, ktorému sa ťažko odoláva a určite ho po minutí vône nevyhodím :) Aj keď flakón napovedá že je ide o sedmokrásky ja v nej cítim šťavnaté jahody, grep a trošku vanilky. Je to asi jediný parfém, ktorý mi nevadí nosiť každý deň. Moc sa hodí na leto, ale vôňa dlho nevydrží.


Marc Jacobs Daisy- na rozdiel od Fresh kamošky je táto vôňa o kvetoch. Aj keď flakón pôsobí ťažko, vôňa je ľahučká, sexy a pripomína mi májové fialky. Ten flakón zbožňujem. Padne akurát do tuky a je strašne cute. :)


Flower by Cynthia Rowley- srdcovka z Avonu, ktorú som musela mať, lebo raz za rok príde krátke júnové obdobie, kedy začnú kvitnúť biele ľalie a ja milujem ich vôňu. Stačí jedna do vázy a prevonia celý byt. A keď sa ľalie pominú tak si rada touto vôňou prevoniavam oblečenie. Ale potom rozkvitnú pivónie....:)


Chloé Love- túžila som po klasickej Chloé ale kým som si ju zadovážila prejedla som sa tej vôňe lebo sa do nej zaľúbila hádam každá ženská v našom meste. Cítila som ju v autobuse, v práci, v čakárni u zubára. Ale potom prišla Chloé Love. Kolegyňa v práci ma poprosila aby som jej ju objednala a hneď ako jej prišla som vedela že toto bude jedna z mojich srdcoviek. Milovaný bráško mi na vianoce priniesol veľký flakón z Dublinu a tak s ňou narábam naozaj s láskou. :)


Yves Saint Laurent Babydoll- nepoznám nikoho kto by mal túto vôňu. Pritom je to skvost od Laurenta. Prenádherný brúsený flakón akoby tancujúcej baletky, pôsobí ako diamant. Tento flakón je môj štvrtý a určite nie posledný. Jedinečná zvláštna vôňa v ktorej najviac cítim čierne ríbezle mi sadla na prvé privoňanie.
 Od frajera som na narodeniny dostala aj rozkošné 4 malé miniatúrky legére na leto. Takže som nimi obklopená prakticky vždy. :)


Harajuku Lovers G- neskutočný flakónik som ostala od kamarátky Ľubky pri príležitosti jej a môjho sobáša. Šumivá ovocná vôňa ma sprevádza toto leto počas svadobných príprav a vždy mi spraví dobrú náladu. Veď keď sa pozriem na ten flakón s blonďatou morskou pannou, ktorá mám byť akože ja musím sa smiať... :)))


Burberry London- no a nakoniec vyberám moju absolútnu srdcovku, lebo toto je môj šiesty flakón. Vôňu som si zamilovala na brigáde v Taliansku. Aj napriek tomu že nemala najkrajší flakón, vždy keď som odchádzala musela som si ňou navoňať zápästie. Tá vôňa je úplne magic, teplá, púdrová, s vôňou jasmínu, ktorého vôňa je v poslednej dobe môj favorit medzi bielymi kvetmi. Vydrží celé dni a prevoniavam si ňou preventívne aj šatník. Všetci sa ma potom pýtajú akú používam aviváž. :D

Okrem parfémov používam samozrejme aj toaletky. Niekedy mi stačí len príjemne parfémované telové mlieko- napríklad Garnier alebo Nivea. Ale lúbim aj vôňu levandule,
môjho frajera po tréningu, vôňu ružových pivónii, dreva, novín a čerstvo upečených medovníčkov. A ešte niečo- parfém vonia len na čistej pokožke a v žiadnom prípade ním neprekrývajte pot !!!













2 komentáre:

  1. drahá a ktorý je naj vôňou? chýba mi parfém a toto beriem ako znamenie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lucy zlatko tých parfémov mám viac a vybrala som sem len srdcovky čo majú niečo do seba...ale z týchto tu keby som si mala napríklad nechať len jeden tak určite to posledné Burrbery akka moja aviváž :D ;)

    OdpovedaťOdstrániť