sobota 17. augusta 2013

celebrate originality

Adidas je moja srdcovka. Značka je vždy poriadne vpredu, rada sledujem nové kampane a tiež ich návrhárov, ktorí majú zmysel pre humor, remeslo a víziu. Najviac sa mi páči sekcia Adidas Originals a spolupráca s Jeremy Scottom.
 Kolekcia z roku 2009 celebrate originality bola vypredaná počas mojej krátkej dovolenky a tak som si zopár kúskov musela pracne zostrelovať a zháňať po e-bayi :P :D. Podľa mňa to bola ich najprogresívnejšia kolekcia ever a kúsky z nej stály síce majlant ale dnes stoja trojnásobok! Skrátka niekedy sa do oblečka fakt oplatí investovať...


Tieto bavlnené šaty sú absolútne môj favorit :D Dajú sa nosiť na viacero spôsobov a sú mega oversize aj napriek tomu že toto je veľkosť 38 !!! 





trefoil dress // Adidas Originals
sandals // Ipanema
little hair crown // some local store 
leather belt // mother's DIY





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára