sobota 11. januára 2014

violet stuff

V kúpeľni mi pribudlo zopár voňavých vecičiek. Už dva roky mám obsesiu na levanduľu a to že sa mi nahromadili kozmetické výrobky s touto bylinkou, vyplýva asi z nej. Všimla som si, že ak výrobok neobsahuje levanduľu, má aspoň balenie jej farbu. :D 
Podelím sa teda s vami o moje denné voňavé kúpeľňové zážitky :)





1. levanduľový šampón Garnier Ultra Doux som dostala od mami, lebo vie o mojej levanduľovej mánií a som rada, že mi darovala rovno veľké balenie, lebo šampónik si obľúbil aj môj muž :)


2. telový krém Planet Spa s Thajským lotosovým kvetom od Avonu je moja slabosť už dlho a keď je v katalógu v akcii beriem rovno tri balenia, lebo sa mi míňa kozmickou rýchlosťou. Zbožňujem jeho jemné perleťové zloženie a to ako vonia. Potom už len pyžamko a smer posteľ :)


3. hojivý zázrak od Oriflame s ríbezľovou príchuťou- myslím, že každá z nás neodolala aspoň raz nejakej edícií tohto rozkošného balzamu :) Posledná verzia bol z čiernych ríbezlí a po karamelovom a čokoládovom mi padla ovocná chuť vhod...



4. kamilkový a levanduľový "mist" Planet Spa od Avonu sa používa na prevoňanie bytových textílií, alebo ako aroma terapia na vankúš...s jeho vôňou zaspávam ako kojenec, ale pozor- stačí ho naozaj veľmi málo, nakoľko je veľmi aromatický...100 ml tak vystačí na veľmi dlho.


5. osviežujúci sprej na nohy s levanduľou Foot Works od Avonu je po práci, po cvičení alebo po kúpeli príjemným uvoľnením...


  6. a na záver sem musím dať túto retro vychytávku- už ste skúšali túto levanduľovú škrobenku ? Ak nie šup do nejakej retro drogérie, stojí tuším okolo dvoch eur ale narobí kopec vône. Používam ju na obliečky a závesy. Voňavý zážitok spôsobí 3x- pri sušení bielizne vonia celý byt, vonia mi to krásne v prádelníku a spať v tých perinách je vážne sen...:)


Od tety som dostala tieto krásne sentimentálne obrázky s mojou vysnívanou Provance do ktorej sa raz dúfam dostanem. Vidieť nekonečné fialové záhony, cítiť tú ostrú vôňu pri cvrlíkaní cikád pod rozpáleným slnkom a piť francúzske vínko ako v mojom milovanom filme Dobrý ročník
                      Och, to musí byť zážitok...:)







 
 


...a ešte niečo z mojej tohtoročnej balkónovej úrody...:)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára