pondelok 13. januára 2014

sky high

Najhoršie sa mi hľadá odpoveď na poznámku-...a inak aký je tvoj štýl? Ja neviem prečo treba mať nejaký štýl. Teda ja ho určite nemám...Mať jeden štýl a vidieť tak toho človeka stále v tom istom, len možno v iných farebných variáciach je podľa mňa nuda. Mňa obliekanie baví a rada vyzerám stále inak. :)
A tak je môj šatník plný rôzneho oblečenia a každé ráno si zostavujem outfity podľa nálady. Oblečenie vnímam ako kostým- obliekam sa aj podľa toho ako sa cítim, čo práve prežívam... V práci nosím väčšinou nenápadné až nudné učiteľské oblečenie nakoľko v nej mám vzrušenia až až- preto som tam radšej "nenápadko". /Tiež sa tak úspešne vyhnem dotieravým otázkam a poznámkam od žiakov :P / Mimo práce mám rada dlhé rozviate tylové a šifónové sukne, vintage šaty, klasické prísne puzdrové šaty, tepláky, legíny ale zbožňujem aj street-style. 

Nie je podstatné či má niekto zadefinovaný štýl, podstatné je ako oblečenie prezentuje...

baseball t-shirt // She-inside
army parka // Yessica
pencil skirt // F&F
sequin sneakers // Adidas attitude
hat // e-bay
wannabe D&G floral shades // e-bay

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára