pondelok 6. januára 2014

aloha from HERE

Predposledný deň vianočných prázdnin sa tvári ako keby končili jarné. Vonku 10°C, ešte stále nenosím zimné boty. Obloha je azzuro, lietajú vetróny, pod oknom pučia sakury a vtáky sa vrátili tento rok z trópov tiež akosi skoro.
Snehy sa už ale vraj blížia a dnes padla poznámka od môjho muža, že by sme sa mali pomaly zazimovať v tých zimných výpredajoch. Odložila som si na ne nejaký budget, ale zatiaľ som si nekúpila nič- ale priznám sa že výnimočne ani nič nepotrebujem. Potešila by ma možno len nová vojenská parka a tradične čierne skinny- lebo tie nosím takmer daily.
Vytešujem sa však zo slnka a ešte si užívam aj sukničky. Počas prázdnin som ušila dve a jednu som prevetrala už dnes. /obe sa budú dať v priebehu tohoto týždňa zakúpiť v mojej galérii na sashe- so check it out !!! /
 
 

 
 
 
 
 
 ...a ešte vám posielam moju dnešnú pecku, ktorú počúvam už asi 10x, hope vám spraví radosť tak ako mne :) http://www.youtube.com/watch?v=1plvBR02wDs
sweatshirt // aloha from deer
hat // golddigga
skirt // DIY
sneakers // Nike Vandal
lion chain // e-bay
 
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára