sobota 4. januára 2014

2013

Začal nový rok a to vo mne evokuje vždy nové výzvy a šance. Musím sa priznať, že aj keď si predsavzatia nedávam, tento rok som si ich pár dala / len sa bojím toho bilancovania zase na jeho konci :D /. Sú to predsavzatia pracovné- o tých sa rozpisovať nejdem, lebo ich fakt nechcem zakríknuť ale aj osobné / medzi nahlavnejšie patrí naučiť sa povedať NIE- lebo potom nemám čas na seba a svoj vlastný rozvoj a tiež konečne oprášiť svoj vodičák /.
 
Som rada, že sa mi v minulom roku konečne podarilo založiť si blog, aj keď v posledných mesiacoch som ho trošku zanedbávala a rada by som sa aj tu viac realizovala.
 
 Na uplynulý rok mám veľa pekných spomienok a tu je zopár útržkov z nich :)
Prajem vám aby bol tento rok pre vás šťastným a pokojným :)
 
 
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára