nedeľa 20. septembra 2015

Orla Kiely S/S 2016

Viem, že ešte ani poriadne nezačala jeseň ale včera som si pozrela novú kolekciu pre jar/leto 2016 od mojej milovanej Orly Kiely a som z nej doslova unesená.
Tvorbu tejto talentovanej britky som si prvý krát všimla počas môjho pobytu v Londýne pred 13rokmi. Vtedy som mala také 70's obdobie a s vášňou obiehala všetky miestne vintage shopy a second-handy. Zopár kúskov z tohto obdobia mi stále visí nostalgicky v šatníku :)
Jej tvorba bola vždy v duchu retro a 70's a taká je aj kolekcia na budúcoročnú jar a leto.
 Momentálne sa totiž opäť vyžívam v mini šatách s dlhým rukávom, potlačou v štýle tapiet amerických motelov a Las-Vegaských kobercov, filcových glamour klobúkov zo širokou klenbou a mihalničkami lepenými na spodné viečko v štýle Twigy. :)
Upozorňujem na nádherné topánočky a som definitívne rozhodnutá že vlásky sa opäť strihať nebudú... :)))
 
Túto jeseň chcem nosiť veľa veľa tvídových a šifónových šiat s límčekami, vlnenými pančuškami a lakovanými Mary-Janes, inšpirujte sa aj vy tými od Orly...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára