nedeľa 27. septembra 2015

Krikor Jabotian

Rozhodla som sa, že si musím zaobstarať nejaké večerné šaty. Zatiaľ ani nemám na ne špeciálnu príležitosť, ale tak trochu tuším, že sa mi na konci roka zídu ;)
Šaty by som si najradšej ušila sama, aby boli jedinečné a pre inšpiráciu prezerám pinterest, vogue a nedávne fashion weeky boli tiež poriadnou smršťou nápadov.
Najkrajšie večerné šaty robí Valentino, Elie Saab, Dior, Marchesa, Zuhair Murad...môj rozpočet je však niekde úplne inde... :D
Pri obdivovaní stoviek šiat sa moja predstava začala upresňovať- páčia sa mi púdrové odtiene, jemné vyšívanie perličkami, alebo 3D aplikáciami, zvýraznenie pásu, vrstvenie tylu, alebo jemného šifónu a jednoduchý ale premyslený originálny strih...
No a potom sa to stalo...
 
Všetky moje predstavy dokonalých večerných šiat naplnil pre mňa dodnes neznámy návrhár z Libanonu Krikor Jabotian.
Prezrela som celú jeho rozsiahlu tvorbu a som definitívne rozhodnutá že touto cestou pôjdem. Nádherné nude odtiene na vrstvách šifónov, aplikácie labutienok, kamienkov, krajok, jednoduché ale pritom rafinované siluety...no skrátka my dream dress...Vybrala som sem tie, ktoré mi vzali dych a uniesli moju myseľ...
Teraz sa len rozhodnúť ktoré...:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 komentár:

  1. Och bože, ty jsou úžasné! Neměla bych šanci si vybrat jedny, chtěla bych všechny! :D

    OdpovedaťOdstrániť