nedeľa 24. januára 2016

prada brooch

Dávno som nič na blog nepridala. Nie že by nebolo o čom len som mala taký písací "útlm" kedy som sa skôr venovala šitiu a mojej láske.
Ale od kedy som videla na YouTube prehliadku Prady F/W 2015 opäť sa vo mne zobudil "fashionista". Na tejto kolekcii sa mi páči úplne všetko /aj keď stále som nenašla záľubu v neoprénových materiáloch tu mi neprekážajú/.
Retro strihy šiat, nádherné "dolly"topánočky s blokovým podpätkom potiahnuté saténom, pastelové cukríkové farbičky a prenádherné brošničky v tvare karafiátov zdobené kryštáľmi. Tie sú veľmi variabilné a najlepšie vyzerajú skombinované viaceré v jednom outfite. Samozrejme brošničky majú astronomickú cenu- veď sa bavíme o Prade- a ja si asi pôjdem kúpiť zajtra aspoň kyticu karafiátov na zmiernenie mojej túžby po nich.
 
Aj keď za oknom práve sneží celá kolekcia mi už prudko pripomína jar a tak pripájam zopár inšpirácií čo si máme ešte stále čas zaobstarať na jej veľkolepé privítanie...:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára