utorok 9. júna 2015

white lines

Teplomer ukazuje 33°C, v mraziaku je zásoba farebných ovocných drení a na roztavenom asfalte zanechávam otlačky mojich ultra-pohodlných Nike... :)
 Neriešim žiadne upnuté outfity ale striedam zásobu obyčajných bavlnených tričiek. A mám ich fakt hromadu- s malým vreckom, slim-fit, predĺžené na šaty, oversize, batwings, s puff rukávikmi, bezšvové, s chladiacim efektom...A všetky sú biele.
Odporúčam do takéhoto basic trička investovať. To že je tričko nekvalitné, zistíte že sa Vám po opratí potočia bočné švy /to neznášam/. Také tričko je u mňa odpísané. Odporúčam teda napríklad bezšvové tričká od Fruit of the Loom.
A ešte si myslím, že bielemu tričku nepristane V-neck. Neviem prečo ale tomuto sa vyhýbam :P
K takémuto "simply tee" sa super kombinujú riflové kraťasy aj maxi šifónová rozviata suknička, široké hippie nohavice o ktorých som písala tu aj skinny black jeans. A keď Vás už bude nudiť, kúpte si čiernu fixu na textil a pokreslite si ho... :)
Ja ich rada dopĺňam nejakým originálnym šperkom ako napríklad tu týmto tyrkysovým poníkom z mojej dielničky ;)
 
 OK, musím si ešte dobaliť batoh na výlet do Tatier a čaká ma dilema ktoré biele tričko beriem zo sebou... :D
 Užívajte slnko a try to stay cool ;)
 
 
 
 
 
 
 
jeans skirt // Esprit
plain tee // second hand
tassel bag // TRN
necklace // my little pony by adjushka
sneakers // Nike Kaishi via footshop
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára