sobota 13. júna 2015

cheap'n'chic

Zase som v bielom tričku a s poníkom na krku. Tieto dve veci mám teraz skrátka najradšej. Tričko som tentokrát doplnila vintage sukňou zo sekáču, ktorá ma vyšla na neuveriteľných 0,30€ :D
 Je z kvalitnej bavlny, má super dĺžku pod kolená, v páse ju zdobia dva "cute" gombíčky a naviac je made in France...A veľmi sa mi páčia jej letné pastelové farby.
Zbožňujem objavovať takéto kúsky v sekáčoch, v bazároch či v skrini mojej mamy.Takéto vintage oblečenie je už totiž preverené časom, po rokoch je vidieť, že na kvalite materiálov sa vtedy nešetrilo a podľa mňa vyzerá veľmi aktuálne a trendy...
 Veľmi by sa mi páčilo mať obchodík s vintage oblečením pozbieranom z celého sveta. Bol by to taký môj budoár všetkého čo mi robí radosť a tiež zhmotnenie mojich nenaplnených snov. Ale zatiaľ ma stále baví aj môj priestor na sashe.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
retro skirt // via second hand
plain tee // George
clogs // Sweedish Hasbeens
pony necklace // adjushka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára