pondelok 8. júna 2015

Daisy by Marc Jacobs

Prečo je Daisy od Marca Jacobsa jedna z mojich obľúbených letných vôní?
 
1. každá jej verzia vonia ako iná časť leta, opísala by som ich asi takto:
ružová Eau Fresh vonia ako začiatok leta, kedy je záhrada najpestrejšia a najvoňavejšia, je plná ruží, pivónií, vlčích makov, jahôd a čerešní...
Stred leta- midsummer- býva najteplejší a práve ten vonia ako púdrová Eau Fresh, vonia ako letná lúka, ktorá je uprostred leta plná divých klinčekov, sedmokrások, zvončekov, dozrievajú klásky a medzi tým všetkým koncertujú cikády...
No a čierna- intenzívna Daisy je ako záver leta- babie leto, kedy je vzduch plný bavlnených chumáčikov, na šaty sa nám lepia bodliaky a dozrievajú jabĺčka, slivky, hrušky...
Skrátka pre mňa je tento parfém- LETO !!! :)
 
2. milujem flakóny od Jacobsa, všetky sú neskutočne hravé, prepracované a okrem krásnej vône sú aj estetickým zážitkom / teda mňa tieto sedmokráskové farebné "caps"ráno vždy veľmi potešia /
 
3. v módnych časopisoch ma vždy najviac zaujíma úvodná reklama na parfém, jej vizuál a atmosféra a už dávno ma tak nezaujala prezentácia vône ako práve Daisy
 
Ak ste sa do nej ešte nezamilovali, určite si k nej privoňajte keď pôjdete okolo parfumérie a napíšte mi ktorá Vás zaujala najviac...Má veľmi veľa edícií no mňa najviac zaujali práve tieto tri...:)
 
 
 
 
 
 
 
...zopár krásnych vizuálov z kampaní, plných horúcej letnej atmosféry prevoňanej suchou trávou a kamilkami...
 
 
 
 
 
 
Btw, mám rada Daisy aj v inej podobe a to našej sučky Dejzinky... ;)
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára