štvrtok 28. mája 2015

tie roky sedemdesiate

Skinny jeans sa stali basic kúskom šatníka každej ženy. Sú univerzálne kombinovateľné, vyzerajú super k teniskám, k balerínam aj k heels a sú záchranou vždy ráno keď fakt neviete čo na seba, resp. netušíte aké je vonku počasie. Aj keď ich zbožňujem, prídu mi už trochu otrepané a ja neznášam takú tú klišé vetu- "...s týmto nič nepokazíš..".:P
 
Preto sa veľmi teším že sa toto leto budú zametať chodníky opäť "zvonákmi" a širokými nohavicami s vysokým pásom v štýle 70's. Teda ja tento veľkolepý návrat nemienim prehliadnuť, pretože si pamätám ako som si na strednej nadšene všívala bočné kliny hádam do každých obľúbených jeans :D
Zbožňovala som široké padavé nohavice, dokonca som mala zopár overalov v tomto štýle.
A tiež si pamätám ako vtedy vyzerala moja vysnívaná budúcnosť:...stojím pri záhradnom bazéne a sieťkou z neho vyberám prvé padnuté lístie, na ruke mi cinká niekoľko gýčových náramkov, na hlave mám biely klobúk s obrovskou klenbou a veľmi si dávam pozor aby som si neušpinila svoj biely letný overal zo širokánskymi nohavicami....:D
 
Klobúk mám, bazén si užijem v lete až až, chýba už len ten overal.... :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára