nedeľa 10. mája 2015

Dolce

Opäť som si splnila jednu voňavú túžbu- tento krát parfém Dolce&Gabbana- Dolce.
Ak k nej raz privoniate jednoducho budete na túto vôňu myslieť stále. Vybrala som si jej novšiu, ľahšiu vezriu- Floral Drops. Ten názov vystihuje všetko a absolútne sedí na jej poetický popis:
 
Je to jas na úsvite.
Je to delikátna vôňa práve odtrhnutých bielych kvetov, stále vlhkých od rosy.
Je to krehkosť lístkov neroli, ktoré ich sprevádzajú a posilňujú ich arómu.
Je to ozvena smiechu vašej milovanej a ľahká stopa jej vône, ktorá vyvolá spomienku.
Je to Dolce Floral Drops.
 
Neviem prečo ale všetky parfémy ktoré sa mi od Dolce&Gabbana páčia majú matné, akoby orosené sklo. :) Tento rozkošný flakónik ma potešil hneď dva krát- najprv jeho nádherným dizajnom s krehkou bielou kvetinkou neroli namiesto vrchnáčiku. A druhý krát pri rozbalení krabičky keď som zistila že táto kvetinka vonia po parféme.
 
Ak premýšľate o letnej vôni, ktorá Vám spríjemní letné dni, určite odporúčam privoňať si k Floral Drops...;)
 
 
 
 
 
 
 
 


 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára