štvrtok 21. mája 2015

fairyland

Aj keď nemám rada obmedzenia v obliekaní a nosím všetko od mikín cez krajkové šaty až po folklórne súčasti, najradšej mám typické ženské prvky- šaty a sukničky. :)
 
Veľmi sa mi páčia kúsky, ktoré dýchajú retrom /50.-70. roky/ teda pravé vintage kúsky, ktoré najradšej "zostrelujem" z e-baya či rôznych bazárov a sekáčov, aj keď veľa krát netuším kam si ich potom obliecť...:D Ale ten pohľad na ne keď mi doma visia na ramienku...aaaach :)
 
Páči sa mi aj recyklácia šiat, ktorá ma v poslednom období zaujala najviac. Je tu však veľmi tenká hranica medzi vkusom a nevkusom. Treba vedieť zladiť nielen farby ale aj použité materiály, aby mali takéto šaty aj dlhšiu trvácnosť. Sama sa snažím už niekoľko rokov recyklovať oblečenie a baví ma to stále viac a viac.
Nedávno som objavila majsterku v recyklovaní a vytváraní éterických šiat. Som unesená z jej precíznosti, ktorú do každých očividne vkladá, z jej citu pre estetiku a vkus. Aj keď je na jej prácach veľa detailov ktoré by samostatne pôsobili gýčovo sú zakomponované tak, že konečný výsledok by sa bez nich nezaobišiel.
Volá sa vintageopulence a jej galériu môžete nájsť na etsy.
 
Keby som bola víla tancovala by som po lúkach určite v jej šatách...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

...ak ste sa aj vy zasnívali a zamilovali odporúčam preklikať bližšie etsy, kde nájdete viac tvorcov a dizajnérov, ktorí sa zameriavajú práve na tento recy-štýl :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára