nedeľa 15. marca 2015

my spring DIY closet

Nedávno som písala, že sa o novinky z môjho "malého šijacieho ateliéru" na sashe.sk
podelím aj tu, takže dnešný post bude plný posledných výtvorov z ktorých má už aj zopár kúskov svoje majiteľky.
 
Tričká som pošila vintage krajkovými aplikáciami, pánske košele s gingham vzorom prešila na pin-up šatičky a dizajnérske látky na puffované sukničky s fresh jarnými motívmi.
 
Myslím, že všetky veci sú ľahko kombinovateľné, nadčasové a veľmi ženské. Opäť myslím na babule s väčšou konfekčnou veľkosťou a všetky kúsky sú limitované jedným -originálnym kúskom, nie sme predsa žiadne ovce... ;) 
Určite sa ešte niečo podarí uchmatnúť aj Vám a spestriť si tak jar novým fresh kúskom z mojej tvorby :)
Dúfam, že sa Vám môj výber bude páčiť :)
1. Poppy skirt- bohato nazberkaná suknička v midi dĺžke a pin-up štýle s gingham vzorom...
 
 
 
2. Bohemian tops- limitované tričká boli vyhotovené v žltej a sýto ružovej farbe...
 
 
3. Daisy tee- romantické tričko s benátskou krajkou posúva náročné vypracovanie do "basic" štýlu...
 
 
4. Betty dress- sú pin-up šatičky vyrobené z pánskej košele doplnené "boho" mašličkou...
 
 
 
5. Lily tee- klasické basic tričko v sviežej lososovej farbe doplnené krajkovými aplikáciami...
 
 
6. Polka dots- rozviata šifónová maxi suknička posiata bodkami v štýle provence...
 
 
7. Venice shirt- opäť bohatá krajka na jednoduchom základe s klasickou "bardotkovskou" mašľou...
 
 
8. French birds- čo by to bolo za jar bez vtáčikov....:)
 
 
 
9. Grey pearl- tričko doplnené o krajkové aplikácie pošité preličkami...
 
 
 
10. Powder pink- púdrovo ružové tričko s maxi krajkovým panelom...
 
 
 
Toľko výber z mojej poslednej tvorby...Dúfam že sa vám moje výtvory budú páčiť, prípadne inšpirovať váš jarný šatník. Pre viac info o materiáloch, číslovaní a dostupnosti klik sem.
adjushka
 

2 komentáre:

  1. To je nádheraaa...ja milujem tieto kúsky, po výplate si chcem kúpiť tú bielu sukienku (len či budeee ešte :O ) :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty si zlatá Viv, ja sa zase rada chodím pozerať k tebe, máš všestranný talent :)

    OdpovedaťOdstrániť