nedeľa 8. marca 2015

claire oring

Dávnejšie som nepísala nie preto že by nebolo o čom, ale február bol plný zmien v mojom pracovnom aj osobnom živote a tak som sa venovala novým projektom, výzvam a rodine. Boli to veci pozitívne, nechcem sa však o nich nejako rozpisovať, pretože sú ešte stále vo vývoji. Určite sa o nich priebežne zmienim aj tu...:)
 
Všetko sa už však pomaly vracia do zabehnutých koľají a tak je čas aj na príspevok. :) Okrem módy sa zaujímam aj o výtvarne umenie, keďže som ho študovala na strednej aj na vysokej škole. Momentálne aj učím VV na základnej škole, navrhujem a šijem oblečenie, takže som svojím spôsobom s umením spojená stále. Je veľa umelcov, ktorých prácu obdivujem a rešpektujem a je aj veľa umelcov ktorí ma stále inšpirujú a sú pre mňa veľkou motiváciou.
Patria sem aj umelci, ktorí pracujú zo súčasnými médiami ako video, fotografia, web...
 
Chcem vám dnes predstaviť jednu veľmi šikovnú fotografku, ktorá ma inšpirovala aj pri názve môjho blogu. Je to mladučká Claire Oring, ktorá pochádza z LA. Claire má hyperaktívnu fantáziu a jej diela sú ilutráciou všetkého čo ja povaujem za krásne a inšpirujúce.
 Jej kompozície na fotografiách sú plné víl a ženských prvkov. Éterické bytosti vo vintage šatách sa vznášajú nad lúkami v hlbokom lese, splývajú v rieke, čarujú, tancujú a žijú v dokonalej harmónií a symbióze s prírodou. Majú nádych amerického retra, bohémskeho štýlu a sú podfarbené nádhernými odtieňmi pastelových farieb. Claire fotí na analóg, ktorý im dáva uveriteľný príbeh a fotografie tak vyzerajú ako vytrhnuté z rozprávkovej knižky. 
 
Claire aj napriek tomu že má len 23 rokov, stihla už spolupracovať aj s mnohými módnymi značkami ako Billabong či Urban Outfitters no moja najobľúbenejšia je jej kolaborácia s Vans- kde nakreslila krásnu ilustráciu dievčatka ktoré letí na bicykli. :)
Vybrala som zopár ukážok z jej tvorby a verím že osloví aj vás...
 
Prajem vám krásnu nedeľu...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
a dievčatko- výtvarníčka Claire Oring...:)
 

1 komentár:

  1. So beautiful photos.
    Follow my blog, I follow your http://tinejdzerskikuta.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť