sobota 21. marca 2015

Baťovky ♥

Topánočky od Baťu mali vždy svoj charakter. Sú nadčasové, remeselne krásne vypracované a nádherne voňajú. Skrátka svoj charakter majú dodnes. Rada chodím do ich predajní- pôsobia luxusne, topánočky sú krásne odprezentované, nie sú zbytočne prepchaté tovarom a sú veľmi prehľadné.
A samozrejme- krásne to tam vonia...
 
Nedávno som si kúpila zopár kúskov s ktorými som veľmi spokojná. Všetky ich modely sú ľahko kombinovateľné, preto sú praktické a naviac keď ich mám obuté- vždy sa nájde niekto kto mi ich v ten deň pochváli :) Tiež viem že sú zhotovené z kvalitných materiálov- prevažne z jemnej kože čo je na nich vidieť na prvý pohľad. Svojim dizajnom a kvalitou by mohli konkurovať hociktorej "posh" luxusnej značke. A to za zlomok ceny, pretože sú veľmi cenovo dostupné a to nevravím keď ponúkajú topánočky v zľave. Už by sa mohli naučiť ľudia kupovať kvalitné vecy a zabudnúť na tie čínske braky na jednu sezónu.
 
Okrem mojich nových kúskov som vybrala aj pár tipov z aktuálnej ponuky ktoré sa mi veľmi páčia a možno pribudnú aj na vašej poličke :)
...pohodlné plimsoles v krémovej farbe- krásne sú aj v červenej verzii ale táto krémová je super k basic outfitom do práce...
 
 
 
..."quilted" balerínky z kvalitnej kože s lakovanou špicou sú klasický nadčasový kúsok, ktorý rada kombinujem zo skinny jeans aj maxi sukňami...tiež mám presne takto vypracovanú lakovanú kabelku :)
 
 
 
...a vyššie topánočky v retro štýle mi udržali nohy v suchu aj počas februárových monzúnových týždňov...v ponuke boli aj v čierno-šedej verzii ale rozhodla som sa pre ich cappuccino verziu :)
 
 
 
 
A ešte pripájam zopár tipov na ich ďalšie srdcovky z aktuálnej ponuky, ktoré sa určite oplatí mať :)
 
1. nižšia verzia mojich retro čižmičiek napríklad na jarné/jesenné dni teraz aj za super cenu tu

 
 
 
2. pohodlné oxfordky v béžovej farbe krásne doplnia mestský dandy look tu
3. zamilovala som sa do dievčenských Mary Janes, po takýchto topánočkách túžim už roky- škoda že nie sú v ponuke aj v červenej alebo ružovej farbe :) tu
4. v retro štýle sú tieto tanečné topánočky s rozkošným kitten heel- už len dokonale padnúce pin-up šatičky...♥ tu
 
5. klasické balerínky sú záchrana vždy keď neviem koľko strávim cez deň na nohách...osobne si ich balím do kabelky keď sa ráno rozhodnem pre podpätky...a tieto jahôdky sú na jar ako stvorené :) tu
 
6. mám teraz také "pocahontas" obdobie a môj šatník sa zapĺňa strapcami, farebnými gorálkami, výšivkami a jelenicou takže tieto mokasínky by si u mňa tiež našli uplatnenie- howgh :) tu
 
7. a na záver opäť plimsolky s delikátnou čipkou, ktoré krásne doplnia jednoduchý basic outfit tu
 Tak čo, našli ste si aj vy nejaké srdcovky? Ak hej odporúčam aj nákup cez ich e-shop, od 19,99 /vrátane/ majú poštovné zadarmo a topánočky mi došli do dvoch dní ;)
 
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára