pondelok 9. septembra 2013

najlepšie veci sú zadarmo

V poslednej dobe som prepadla výmene oblečenia na www.votocvohoz.cz :)
Musím povedať že mám len super skúsenosti a české holky sú úplne mega! Je s nimi vždy sranda, píšeme si nielen o handrách ale tiež  sme si už aj čo to povymieňali...Oblečenie mi vždy príde čistučké, nažehlené s milým odkazom a ešte aj vtipnými darčekmi vyplývajúcimi z našej debaty :))) Odpadávam z ton vintage oblečenia, kožených kabeliek a Vansiek za 200Kč- prípadne výmena?  :D Mám nové e-kamošky, s jednou sme si dohadovali dokonca stretko už po týždni a ešte ten pocit že ma to nič nestojí...

hipisák som bo recyklujem...a ešte aj s radosťou... :)))


Kvietkované tričko od Ivush z Plzne for free ;)






boyfriend jeans / Kik
jelly heels / Mellisa
shades / topankovo.sk
finger rings / H&M
leather belt / vintage




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára