streda 11. septembra 2013

back to the roots

Na svojich svadobných "popolnočných" som pracovala skoro celé leto. Najskôr mi trvalo kým som si oprášila základy konštruovania strihov na tento typ šiat /od začiatku som vedela že to bude klasický strih v štýle Jackie Kennedy :) /, potom nasledovalo večerné vyšívanie ružičiek, levandule a srdiečok...
V telke dávali vtedy celú sériu Twilight, tak som bola aspoň dostatočne romaticky naladená. Vyšívanie ma chytilo a určite sa k nemu v zimných mesiacoch vrátim. No a konečné šitie som si fakt vychutnala a šaty napasovala presne na každú krivku môjho tela :) Pôvodne som si na ne chcela vyšiť aj nejaký pekný úryvok o láske z nejakej ľudovej tradičnej piesne, ale napadali ma len o víne a frajírkach :P
 Na šaty som bola pyšná a budem si ich asi symbolicky obliekať na každé naše výročie.../ len v prípade že schudnem si s radosťou ušijem nové :D /

Som síce za módne úlety ba až prešľapy ale myslím si, že určité ľudové tradície by sa mali dodržovať. A aj keď som nemala tradičnú svadbu, aspoň som v nich vyzerala ako tradičná slovanská deva :)












vyšívané bavlnené šaty /adjushka handmade
venček / adjuska handmade kúpiš tu
jelly topánočky /Mellisa







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára