sobota 21. septembra 2013

motýlie okuliare

Vždy sa mi páčil retro design Prady čohokoľvek / a samozrejme viem že nie som sama :P /....kabelky, šatky, potlače, šaty no asi najviac slnečné okuliare. Moja mama nosila podobné tzv. "motýlie okuliare" na dovolenke v Bulharsku v 80-tych rokoch a presne tie jej mi pripomenuli tieto od Prady.


Na e-bay som našla ich vernú kópiu, tak sa teraz z nich vytešujem a dnes som ich vytiahla na prechádzku. Vonku to už vyzerá naozaj ako na jeseň. Toto obdobie mám rada a vôbec mi nevadia ani upršané dni. Počas nich si doprajem mikrospánok aj cez deň, čo normálne nerobím. 





...a keďže dnes bol v našom meste aj tradičný jarmok, ušlo sa mi v rámci prechádzky aj perníkové srdiečko od mojej lásky :)


ružová košela // Atmosphere
pletený sveter // Gate
tenisky // Vans
bow // DIY
shades // e-bay

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára