nedeľa 14. júla 2013

francúzsky krémeš

Je nedeľa a tú mám už od detstva spojenú s návštevou mojej babušky. Tá má vždy upečený nejaký cake, najčastejšie francúzsky krémeš. Nepoznám nikoho iného, kto pečie doma francúzsky krémeš. Moja druhá babuška- ako moje babky s láskou volám- tu už nie je, ale atmosféra letných prázdnin keď prídeme do jej opusteného domčeka uprostred krásnej prírody je stále živá. Susedov koník, ktorý vždy pokosil všetky lúky naokolo a ja s bratom sme potom skákali na obrovské stohy suchého sena, babuškina pestrofarebná šatka na hlave, ktorú si poprávala keď hrabala seno, džbánik, ktorý mi vždy dala na lesné jahody, obrovské pocukrované buchty, hojdačka na starom orechu, babuškino makové pole- bo mak babuška dávala asi do všetkého a na všetko, pásikované husacie periny, háčkované dečky čo prikrývali asi úplne všetko...
Uchovala som si nielen babuškine šatky, ale najmä tieto živé spomienky... :)
   





 

 basic cotton dress // H&M
brown leather sandals // Topshop
parfém // Dior Miss Chérie
vintage kabelka // DIY
bavlnené šatky // babuškine

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára