streda 22. júla 2015

beach hair

Jediná vec, ktorá mi v lete robí starosti sú moje vlasy. Zosvetlené vlasy skrátka v lete prežívajú poriadny stres- teplo, pot, chlór, soľ, piesok...musia prejsť cez poriadnú šikanu...:P
Vlasy sú suché, bez lesku a akoby nežili...:(
 
Bolo nevyhnutné skrátiť ich o 5cm ale aj tak to bude chcieť na jeseň poriadny botox. Premýšľala som nad keratínovou obnovou ale po troch hodinách strávených čítaním diskusií a článkov, kedy som raz bola 100% rozhodnutá a potom definitívne zase nie som uvážila, že je to asi fakt dosť veľký chemický zásah a bojím sa či by ho moje vlasy prežili. :(
 
Zatiaľ sa ich snažím chrániť ako sa dá- nosím ich zopnuté v mäkkej gumičke, na slnku nosím šatky a bandanu, počas leta zásadne nezosvetľujem- o to sa postará slnko, a používam šampón s UV filtrom. Objavila som Brazilskú keratínovú kúru na báze masky, ktorú vyskúšam po návrate z prázdnin a ak bude fungovať určite o nej napíšem bližšie...;)
Zatiaľ pripájam aspoň zopár tipov na letné účesy, ktorými sa momentálne inšpirujem...:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Zaujímalo by ma ako sa v lete staráte o vlasy, či máte nejakú skúsenosť s keratínovou obnovou a čo by ste mi odporučili na vlasový botox :)
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára