štvrtok 23. júla 2015

american dream

Zažívam jedny z najlepších prázdnin aké sa mi kedy prihodili/ áno byť učkou je síce ťažká práca, ale tie dva voľné mesiace v lete za to stoja :D /.
Môžem povedať že Amerika zatiaľ spĺňa všetky moje predstavy- je mega farebná, všetkého je veľa- až nadbytok, prekrásna príroda, fejkové úsmevy, absolútna sloboda a nulové obmedzenia. Doslova vo všetkom.
 
Každý deň si prežívam svoj malý "americký sen" kedy sa ráno zobudím a nemám povinnosti. To by sa mi nikdy na Slovensku nestalo. Ak by som aj mala nejaké voľno, rýchlo by som sa niečím zamestnala. Obava môjho muža že sa budem nudiť sa rýchlo rozplynula, pretože som sa naučila relaxovať. Viac spím, cvičím, starám sa o seba, varím a pečiem dobroty a dokonca už nepotrebujem ani masírovať večer šiju stuhnutú zo stresu a napätia. Veľa sa smejem, ládujem melónom, chodím po galériách, plávam, neriešim zimné zásoby tuku na brušku pretože medzi američankami sa cítim sexy ako Gisele :D
 
Moja myseľ je čistá ako tabula rasa a naučila som sa kopec nových vecí o krajine, jej histórií a tiež trošku "apgrejdla" angličtinu vďaka zhovorčivým americkým dôchodcom večne polihujúcich pri bazéne.
 
Takýto reset by som dopriala úplne každému a som nesmierne vďačná za to že mi bolo dopriaté oddychnúť si a užívať si život v celej jeho paráde...
Už chápem prečo sa vraví "bez práce nie sú koláče"- tie moje sú teraz extra pocukrované... :)))
Pripájam zopár fotiek z večernej prechádzky s moju láskou. Chodíme k blízkemu jazeru, kde sme si našli "našu" lavičku s krásnym výhľadom na jeho pokojnú hladinu a kde sa dá rozprávať až do noci...:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
dress // primark
slip on // H&M
watch // Legend

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára