nedeľa 12. apríla 2015

free people

Zbožňujem britský e-shop freepeople a často sa ním aj inšpirujem. Či už pri výrobe vlastného oblečenia, alebo keď mám chuť sa obliecť tak nejak "special".
 
 Keby som mala bezodný účet v banke, mala by som plný šatník ich prekrásnych bohémskych šiat. Aj moje svadobné mali byť od nich- ale problém bol s veľkosťou- pretože moje vysnívané krajkové plážovky boli vypredané.
Ceny šiat sú dosť vysoké, pretože za originalitu si treba priplatiť. Zvlášť dnes keď je ich hippie/etno/vintage/boho look vyhľadávaný aj vďaka festivalom ako je Coachella.
 
V piatok som zasa raz obdivovala ich krásne krajkové vintage topy a vravím si- toto tu a teraz! A tak som si s mamou spravila okruh po miestnych sekáčoch. V peňaženke som mala budget 25€ a ako ma potešilo keď som domov prišla s podobnými kúskami a ešte mi viac ako polovica rozpočtu zostala :D
Tak som Vám nafotila čo sa mi podarilo ukoristiť za pár drobných. 
Už mi chýba len tá vstupenka na Coachellu a letenka do Californie... :D :)
 
1. Zamerala som sa na kúsky z ľahkého jemného šifónu, ktoré sú doplnené krajkou, drobnými gorálkami, výšivkami či flitríkami...Takým bol aj tento biely viktoriánsky top, ktorý má rovnakú krajkovú aplikáciu aj na zadnom diely.
Cena: 0,50€
 
 
 
 
2. Ľahučký lososový top s prekrásnymi flitríkami a oblúčikovým lemom. Tie flitríky mi pripomínajú rybie šupinky. Top bude krásny aj ak cropp top napríklad v lete na plavky, ale ja som si k nemu skombinovala bielu tylovú sukňu :)
Cena: 0,50€
 
 
 
 
 
3. Top z pružného bodkavého tylu je srdcovka. Páči sa mi jeho predné zapínanie na veľa veľa gombíčkov a viazanie na mašľu. Teším sa ako si ho skombinujem s dlhou šifónovou sukňou a veľkým filcovým klobúkom :)
Cena: 1,50€
 
 
 
4. A konečne šaty- tieto mi pripomínali pávie perá a mali prekrásnu výšivku. Naviac boli z limitovanej edície z H&M a mali ešte pôvodnú vysačku. Šaty stáli pôvodne 6,90€ čo bolo ako zadarmo ale pri platení som vystihla šťastnú hodinku" a tak ma vyšli na 3,45€- mala som skrátka luck :)
Cena: 3,45€
 
 
 
 
 
 
5. Farbou tejto sezóny je marsala a práve v tejto farbe boli tieto 70's šifónové šaty s dlhým rukávom a volánikmi. /na fotkách vyzerajú ako purpurovo-fialové ale ich originál odtieň je teplejší/ Šaty si ešte pýtajú tenkú čiernu čelenku na čelo a konečne viem k čomu budem nosiť čiernu strapcovú crossbody kabelku :)
Cena. 3,50€
 

 6. Ako Sicílska vdova budem vyzerať v týchto čiernych vintage dress. Sú mi o tri čísla väčšie ale to si upravím. Keďže sú trošku kratšie a ja som sebakritická, budem ich nosiť ako oversize top k skinny jeans a mám k nim aj parádne 70's okrúhle okuliare :)
Cena. 0,50€
 
 
S mojim nákupom som maximálne spokojná a myslím že sa smelo blíži kúskom zo spomínaného e-shopu. Naviac všetky kúsky sú zo známych reťazcov, sú krásne vypracované a niektoré mali pôvodné vysačky.
Za celý nákup som zaplatila 9,95€ čo by bola možno cena náramku v polovične zľave z free people :D
Teším sa ako ich budem v lete kombinovať a tiež by ma zaujímal Váš názor na ne, prípadne či sa aj Vám nedávno podarilo si niečo pekné kúpiť v second-hande...
 
 

2 komentáre: