nedeľa 19. apríla 2015

american folk

To že sa móda stále točí dokola potvrdzuje aj fakt že sa opäť vrátili strapce :).
Len nedávno som si šila jelenicovú sukničku zo strapcami /do ktorej sa akosi už neviem vpratať :D /a kupovala čiernu crossbody /aspoň tá našťastie nereaguje na zmeny mojej váhy/.
Nosiť strapce je typické nielen pre motorkárov, ale najmä úzko súvisia s americkou etno kultúrou ešte z čias Indiánov.
Veľmi pekne vyzerajú na jelenicových čižmičkách, ľahkých kimonách, bavlnených tričkách či kožených bundách.
A tak trochu tuším, že toto leto sa na festivaloch do nich zamotáme navzájom všetci :D
 
 
 
 
 
 
 
Aj v mojom šatníku sa nájde zopár strapcov aj keď ako som písala- väčšina z nich tam má už svoje miesto dlhšie... :)
 
 
 
A na záver ešte pripájam môj tip ako kombinovať strapce, kde sa základom stali dva kúsky z mojej galérie adjushka. Takto si predstavujem ideálny festivalový outfit... ;)
 
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára