utorok 6. januára 2015

cookie cat

Pussy Deluxe je totálne cute značka. Pred pár rokmi som mala mániu na ich mikinky, kabelky a spodné prádlo /momentálne kúpiš tu /. No a potom keď sa u nás prestala predávať som na ňu tak trochu pozabudla.
Minulý týždeň som bola v DMku pre nejakú drobnosť a medzi parfémami som zbadala tri nádherné flakóniky. No a na moje prekvapko to boli opäť nové vône z Pussy Deluxe. Samozrejme prebehla skúška všetkých troch, pričom ma najviac zaujal fialový Cookie Cat.
Táto vôňa bola zaradená do kategórie "sladké" čo ja moc nemusím, ale možno mám v zime skrátka iný čuch. Je znej jasne cítiť karamel a vanilku, ale výrobca uvádza aj liči, tonka fazuľku /inak práve túto zložku majú všetky parfémy ktoré milujem-?! /, jasmín, santalové drevo, aníz...
Po ceste domov som si stále musela privoniavať k zápästiu lebo tá vôňa bola ako magnet. Rovnako voňala aj po bedmintone a sprche. A večer keď mi muž povedal že pekne voniam bolo rozhodnuté!
Mám doma veľa parfémov, prevažne od svetových designérov a značiek, ale momentálne táto rozkošná mačička tromfla aj Jacobsa, Diora a aj D&G!!! :D
Skrátka ju zbožňujem a obávam sa že kabelkový flakónik bude po týždni prázdny /našťastie je cenovo veľmi dostupný a 30ml stojí len 9,90€ :)
 
 
 
 
 
 
 
...a ostatné jej rovnako rozkošné "sestry" :)
 
 
 
Už ste ich skúšali? Ktorá sa najviac páčila vám? :)
 

2 komentáre: