štvrtok 1. januára 2015

babydoll style by adjushka

Prvý príspevok tohto roku venujem tomu čo ma baví robiť najviac- mojej tvorbe oblečenia.
Práve v tom by som sa chcela ešte kúsok zlepšiť a posunúť. V hlave mám veľmi veľa nápadov no zrealizovať ich popri full-time práci je dosť namáhavé.
Moju tvorbu mám zhrnutú v galérií na sashe pod značkou Adjushka z ktorej som vybrala aj nasledovné štyri inšpiračné kombinácie a obľúbené kúsky. Tie som zladila do štýlu rôznych krajín sveta.
 Myslím že rokmi šitia sa môj rukopis začína rysovať do takej infantilnej podoby. Mám rada krajky, volániky, florálne potlače, retro a vintage. A keď to dám všetko dokopy tak vznikne šatník ako pre porcelánovú bábiku :)
 
Páči sa mi citát od MM ktorá vystihla môj pohľad na ideálne oblečenie ženy:
"Your clothes should be tight enough to show you're a woman, but loose enough to show you're a lady."
 
 
1. french babydoll- basic tričko je skombinované s masívnou vintage krajkou a je krásnym spojením medzi starým a súčasným. Outfit dopĺňa volániková suknička , brogues, okuliare s ružičkovým rámom a DIY kabelôčka.
 
 
 
 
 
2. english babydoll- základ tvoria čajové šaty s vreckami a florálnou potlačou, doladené hnedým koženým opaskom, fedorou a srdiečkovými balerínkami Topshop.
 
 
 
 
 
3. american babydoll- kowbojský boho look tvorí dymová midi suknička s flitríkami, voľný biely top s vyšitými pierkami a strapcami, vlnený klobúk, strapcová crossbody a Swedish Hasbeens.
 
 
 
 
 
4. slovak babydoll- a takto si nejako predstavujem slovanskú devu, vo vzdušnej folkovej sukničke  skombinovanej s bielym tričkom s aplikáciou srdiečka. Do vlasov si ešte nasadiť venček a už sa rozbehnúť na voňavú lúku...:)
 
 
 
 
Zaujímalo by ma, ktorý outfit sa Vám páčil najviac a či by ste si u mňa v galérií niečo vybrali. :)
 ♥

3 komentáre:

  1. Odpovede
    1. wooow dostať taký názor od chlapa- najväčšia poklona ;)

      Odstrániť
  2. nádhernýýý post. Mne sa veľmi páčia tvoje vecičky na sashe, na čiernu flitrovanú sukienku si brúsim zúbky, mám ju aj vo wishliste, žiaľ, Vianoce ma vyčerpali :D Ale som aj inšpirovaná, pretože tiež tvorím a mám málo času, ale takýto krásny výber nakopne. Držím palce, len tak ďalej, nech je veľa času na takéto tvorenie :-)

    OdpovedaťOdstrániť