piatok 19. decembra 2014

love the smell of your hair

Ahojte,
už máte napečené, nakúpené a upratané? :D Nechcem provokovať ale mne sa to tento rok podarilo akosi skôr a tak sa venujem celkom iným záležitostiam ako zvyčajne v týchto dňoch. /lucky me/
Vyrábam infantilné náhrdelníky, šijem bábiky, chodím cvičiť a vymýšľam si rôzne účesy. Mám také tri obľúbené štýly a tak vás skúsim inšpirovať :)
Inak najradšej mám kompliment od môjho muža, keď mi dá pusu do vlasov a povie: ...krásne ti voňajú vlasy...
1. bohemian hippie style
Vlasy vyzerajú ako keby ste sa ráno nečesali, pritom ste strávili v kúpelke dobrú hodku. Vlasy sú nedbalo zvlnené, tupírované v štýle retro, doplnené o stužky, štrasové, alebo minimalistické kožené čelenky. Tie najkrajšie nosí- ako inak- Bardottka ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2. braids
Na tento štýl sú vhodné čo najdlhšie vlasy a aj keď neznášam umelé "tunningy" na ženách typu nechty, mihalnice alebo príčesky, pri tomto type účesu žmúrim obidve oči a zopár klipov som si kúpila aj ja ;)
Rada tiež kombinujem už hotovú zapletenú čelenku z fejkových vlasov, ktorú nosím cez čelo.
 
 
 
 
 
 
 
 
 3. pony tail
Tento typ je môj najobľúbenejší už od základky. Rada kreslím, varím a stále niečo vyrábam, takže je veľmi praktický. Naviac jeho úprava trvá minútku. Pre upgrade si rada obtáčam okolo gumičky prameň vlasov, alebo viažem stužku.
Aj obyčajný pony tail môže vyzerať veľmi sofistikovane, elegantne a žensky.
 
 
 
 
 
 
Na záver ešte pridávam tutoriál na jeden z mojich obľúbených "buns", ako inšpiráciu napríklad k vianočnému stolu ;)
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára